Actualizat la data de: 02.03.2023
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website – www.muliebrity.ro.
Scopul Website-ului este de a prezenta produsele destinate vânzării, de a furniza informații despre serviciile/ produsele sub marca Muliebrity.
Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de cookies-uri şi Politica de confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.
- DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
MULIEBRITY SRL cu sediul în Str. Ianov, nr 9, ap. 2, Iași, jud. Iași, România, identificat prin CUI 34307205, înregistrat la Registrul Comerțului sub nr.: J22-556/31.03.2015 este o persoana juridică, constituită în formă de societate cu răspundere limitată. Societatea își desfășoară activitatea în conformitate cu legislația în vigoare și ale prezentului act consitutiv.
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului: Str. Ianov, nr 9, ap. 2, Iași, jud. Iași; Punct de lucru pe Str.Florilor, nr.30, Piatra Neamț
Adresă de e-mail: contact@muliebrity.ro
Nr. de tel.: 0758 618 397
- TERMENI
- Vânzător – MULIEBRITY SRL
- Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
- Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către MULIEBRITY SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între MULIEBRITY SRLși acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont sau este posibilă prin funcția de comandă rapidă.
- Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/ Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
- Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/ Utilizatorului să adauge Bunuri pe care dorește să le achiziționezela momentul adăugării sau la un moment ulterior;
- Site – magazinul online găzduit la adresa web www.muliebrity.ro;
- Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri;
- Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
- Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/ sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
- Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
- Opinie – reprezintă o evaluare personală a unui deținător sau beneficiar al unui bun, redactată pe baza experienței privind utilizarea acestuia cu scopul de a transmite dacă bunul respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător. Fiecare opinie conține și posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs printr-o evaluare sub forma unui punctaj de la o stea la cinci stele[u1] .
- Comunicări comerciale/ newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice, informații cu privire la produse similiare sau complementare cu cele achiziționate de pe website, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la Produsele adăugate în secțiunea Contul meu.
3. CONDIȚII GENERALE
3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Toate produsele comercializate pe SITE-ul nostru sunt originale și vor fi livrate în ambalajul corespunzător, însoțite de factură, conform legislației în vigoare.
3.3. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.
3.4. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site și sunt exprimate în lei și conțin TVA. Prețurile de vânzare nu includ taxele de curierat. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Cumpărătorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.
3.5. Plasarea unei comenzi de către Cumpărător și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către utilizator, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.
3.6. Contractul se consideră încheiat între Vânzător si Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, iar acesta se achită de obligația de plată.
3.7. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/ Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
3.8. Pentru motive justificate, Vânzătorulîși rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
3.9. Toate informațiile de pe website-ul www.muliebrity.ro sunt proprietatea intelectuală a MULIEBRITY SRL conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996). Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Utilizatorilor și Cumpărătorilor MULIEBRITY SRL.
3.10. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate de MULIEBRITY SRL nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia;
3.11. MULIEBRITY SRL nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/ tabletă/ mobil) ale Utilizatorilor/ Cumpărătorilor.
3.12. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de companie prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun[u2] .
3.13. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment conținutul SITE-ului www.muliebrity.ro precum și Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.
3.14. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara site-ului www.muliebrity.ro, fără acordul MULIEBRITY SRL.
3.15. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: info@muliebrity.ro.
4. ACCESUL LA WEBSITE
4.1. Accesul pe SITE se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.muliebrity.ro.
4.2. Prin accesarea și utilizarea www.muliebrity.ro, Utilizatorul/ Clientul își dă acordul privind acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe SITE, a politicii de confidențialitate și a politicii de cookies.
4.3. Utilizatorul/ Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe SITE-ul www.muliebrity.ro și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral SITE-ul, de a reproduce parțial sau integral SITE-ul, de a copia, vinde/ revinde sau de a exploata în orice altă manieră SITE-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor MULIEBRITY SRL.
4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin suport online (prin intermediul chat-ului pus la dispoziție) sau prin adresa menționată la secțiunea „contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.4. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/ sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentări multimedia/ etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
5. CONTUL MEU
5.1. Orice Utilizator care vizitează SITE-ul www.muliebrity.ro, are vârsta de peste 16 ani și îndeplinește condițiile legale privind cumpărarea de bunuri, își poate crea un cont.
5.2. Prin crearea contului, Utilizatorul poate plasa mult mai rapid o comandă, toate datele lui fiind deja introduse. În plus, Utilizatorii care au create conturi, prin abonarea la newsletter, pot beneficia de anumite oferte și prețuri promotionale la produse și de alte avantaje comunicate în scris de către MULIEBRITY SRL.
5.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator își dă acordul cu privire la acceptarea acestor termeni și condiții și ia la cunoștință politica de prelucrare a datelor personale și politica de cookies, fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.
5.4. Pentru crearea unui Cont va trebui să parcurgeți următorii pași:
- Să introduceți următoarele date personale: adresa de e-mail;
- Să introduceți o parolă cu care să vă logați ulterior și să confirmați această parolă;
- Să bifați căsuța privind acceptarea acestor Termeni și Condiții;
- Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință de Politica de confidențialitate;
- De asemenea, puteți să vă abonați la newsletterul nostru pentru a primi informări despre ofertele speciale și prețurile promoționale la produse.
- După parcurgerea acestor pași, prin apăsarea butonului „Înregistrare” veți fi directionați către contul dumneavoastră.
În cont aveți posibilitatea de a:
- edita informațiile contului: nume, prenume, nume de afișat, adresa de e-mail;
- modifica parola contului;
- modifica adresa dumneavoastra de livrare și cea de facturare;
- descărca facturile?
De asemenea, în cont puteti vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe site-ul www.muliebrity.ro cum ar fi posibilitatea de abonare la newsletter.
6.OBIECTUL CONTRACTULUI
6.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea bunului/bunurilor comandate pe site de către Cumpărător. Contractul se considerăîncheiat în momentul acceptării de catre Vânzătorși transmiterea notificării de expediere a Comenzii.
6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de platăși semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.
6.3. Vânzătorul va include în coletul expediat către Client/ Cumpărător, documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Client/ Cumpărător[u3] .
7. COMANDA
7.1. Clientul/ Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate săîl contacteze, prin orice mijloc disponibil/ agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
7.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: info@muliebrity.ro sau la numărul de telefon: 0758 618 397, de marți până vineri, în intervalul orar: 08:00 – 16:00.
7.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
- datele furnizate de Client/ Cumpărător sunt incorecte sau incomplete;
- tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online;
- tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
- în istoricul de comenzi, Clientul apare ca având mai mult de două livrări consecutive eșuate din motive independente de Vânzător;
- activitatea Clientului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
- în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;
- în cazul existenței unor alte motive obiective.
Clientul/ Cumpărătorul poate anula o Comandă, în urmatoarele cazuri:
- în momentul când este contactat de reprezentantul companiei, dacă din anumite motive nu mai dorește produsele comandate;
- în scris la adresa de e-mail: contact@muliebrity.ro sau telefonic până la primirea e-mailului de livrare comandă, care confirmă recepția coletului/ coletelor de către firma de curierat pentru a-l livra la adresa Cumpărătorului.
7.6. Pentru orice comandă anulată exclusiv din vina Cumpărătorului, acesta va achita contravaloarea serviciilor de curierat.
7.7. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Cumpărătorul va fi informat telefonic de către reprezentantul companiei.În acest caz, Cumpărătorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.
7.8. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în site produsele dorite navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe site.
- Aici veti putea vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
- Puteți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând săgețile sus – jos) sau puteți șterge din produse.
- De asemenea aveți posibilitatea de a adăuga un cupon de reducere.
- Pentru a trece la pasul următor va trebui să apăsați butonul „Finalizează cumpărăturile”
7.9. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să introduceți datele dumneavoastră. Astfel, aveți posibilitatea de a vă loga în cont, de a crea un cont sau de a comanda ca vizitator. În funcție de aceasta, dacă:
- Ați ales varianta logării:
- Introduceți adresa de e-mail și parola și să apăsați butonul „Autentificare”.
- Introduceți produsul dorit în coșul de cumpărături.
- Intrați în „Contul meu”, modificați adresa dacă este cazul și apăsați pe butonul „Finalizează cumpărăturile”.
- Pentru finalizarea comenzii, va trebui să introduceți următoarele date, în cazul în care acestea nu au fost introduse deja ulterior creării contului: tipul de client (persoană fizică sau juridică), nume, prenume, companie (opțional), adresă (țara/ regiunea, stradă, număr, oraș, județ, cod poștal, nr. de telefon, e-mail) și alte mențiuni/ note cu privire la comandă lăsate în rubrica „Notă de comandă” care este opțională.
- De asemenea, puteți adăuga un cupon de reducere.
- Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
- În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul „Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta”
- Ați ales Înregistrare:
- Dacă ați ales această variantă, veți urma pașii pentru crearea contului pe care îi regăsiți mai sus, în cadrul rubricii 5.4. și veți continua cu pașii care se regăsesc în cazul în care alegeți varianta logării.
- Ați ales varianta de comandă ca vizitator:
- Pentru a plasa o comandă online, va trebui să selectați produsul dorit și să îl adaugați în coș apăsând butonul „Adaugă în coș”.
- Pasul următor va fi să intrați în „Coșul meu” dând click pe iconița din partea de sus dreapta.
- O dată ce ați accesat coșul, puteți adăuga un cupon de reducere și veți putea modifica adresa. Următorul pas este să dați click pe butonul „Finalizează cumpărăturile”.
- În acest moment va trebui să introduceți datele de facturare: tipul de client (persoană fizică sau juridică), nume, prenume, companie (opțional), adresă (țara/regiunea, stradă, număr, oraș, județ, cod poștal, nr. de telefon, e-mail) și alte mențiuni/note cu privire la comandă lăsate în rubrica „Notă de comandă” care este opțională.
- Dacă anterior nu ați introdus un cupon de reducere, îl veți putea adăuga în acest moment.
- Apoi veți alege modalitatea de plată și la final veți bifa căsuța cu privire la luarea la cunoștință a Termenilor și Condițiilor și a Politicii de confidențialitate a MULIEBRITY SRL.
- Pentru a trimite comanda, va trebui să apăsați butonul „Plasează comanda”.
- Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
- În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.[u4] ”
7.10. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră.Veți fi contactat de către un reprezentant al companiei pentru confimarea comenzii în maxim 24 ore (în zilele lucrătoare). Comanda este considerată confirmată, în momentul în care veți primi e-mailul de livrare a comenzii.
8. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
8.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prelabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii, reprezentând comanda fermă.
8.2. Pentru produsele realizate pe comandă sau cele de precomandă personalizate, compania noastră solicită un avans de 50%. În cazul în care clientul nu mai dorește aceste produse, pierde avansul.
Politica de avans se aplică exclusiv articolelor personalizate, comandate direct la showroom. Astfel, pentru produsele achiziționate online, care respecta specificațiile produsului standard sau care are mici abateri, plata integrală este efectuata în momentul plasării comenzii.
8.3. De asemenea, compania noastră poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe site-ul nostru la o secțiune distinctă.
8.4. Prețurile afișate pe SITE, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
8.5. Cheltuielile aferente transportului, se plătesc separat. Mai multe detalii despre costurile de livrare la secțiunea livrare / retur.
8.6. Fiecare colet livrat va conține și factura fiscală pentru produsele comandate. / 8.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către ….în Contul sau prinintermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
8.7. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
8.8. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe persoană juridică, vă rugăm să completați toate datele firmei la secțiunea Facturare în momentul plasării comenzii.
8.9. În anumite cazuri, compania noastră poate solicita Clientului/ Cumpărătorului să achite în avans o parte din contravaloarea facturii aferente comenzii.
8.10. Plata produselor comandate se poate face: ramburs sau online cu card bancar. Astfel a se avea în vedere următoarele:
- Ramburs (în numerar) la livrarea comenzii. Plata se va face către firma de curierat pe bază de chitanță.
- Online cu orice card Visa sau MasterCard (plata prin procesatorul de plăți Netopia), comisionul pentru tranzacție va fi 0%.
- Înainte de a finaliza Comanda, Clientul va trebui să aleagă mijlocul de plată. Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidăși sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați website-ul acesteia și politicile aferente.
- In cazul plății online, tranzacția va apărea pe extrasul de cont pe numele MULIEBRITY SRL. De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmatăîn momentul în care se emite factura către Client/ Cumpărător, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul Clientului/ Cumpărătorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
- Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Client/ Cumpărător în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutarăîn cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei banci, etc), Clientul/ Cumpărătorul fiind singurul responsabil.
- În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată doar telefonic, contactând un reprezentant al MULIEBRITY SRL, iar suma va putea fi returnatăîn termen de maxim 30 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii.
9. LIVRAREA BUNURILOR
9.1. Toate detaliile cu privire la livrarea bunurilor se regăsesc în Politica de livrare, realizată în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor, fiind în strânsă legătură cu acești Termeni și Condiții (hyperlink către Politica de livrare).
10. GARANȚIA BUNURILOR
10.1. Toate produsele comercializate pe www.muliebrity.ro îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor (14 zile) și furnizorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, deficiențe, lipsuri, etc.
10.2. Garanția produselor se poate acorda în urmatoarele cazuri:
- Produsul este defect din fabricație, defect ce impiedică folosirea normală a produsului;
- Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului, în acest caz produsul se va înlocui;
10.3. Pentru a beneficia de garanție, Clientul/ Cumpărătorul va trebui să ne trimită la data primirii produsului o sesizare în scris la info@muliebrity.ro. MULIEBRITY SRL va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 3 zile lucrătoare și va comunica Clientului/ Cumpărătorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.
10.4. Dacă Vânzătorul nu poate livra o comandă din cauzăcă un produs nu este disponibil, va informa Clientul/ Cumpărătorul despre aceastăindisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea comenzii. În situația în care produsul a fost deja trimis de către Client/ Cumpărător, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate de către Vânzător conform legii, în termen de maxim 30 zile, cu excepția în care părțile convin altfel.
10.5. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu imaginea sau descrierea produsului de pe SITE, Clientul/ Cumpărătorul are dreptul să ceară în locuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare.
10.6. Pentru orice reclamație privind neconformități ale produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 14 zile de la recepția coletului, la adresa de e-mail contact@muliebrity.ro.
11. RETURUL PRODUSELOR
11.1. Toate detaliile cu privire la returul bunurilor se regăsesc în Politica de retur, realizată în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor, fiind în strânsă legătură cu acești Termeni și Condiții (hyperlink către Politica de retur).
Toți Utilizatorii/ Clienții/ Cumpărătorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe websiteul nostru.
Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
Astfel, fiecare Utilizator/ Client/ Cumpărător ce dorește săîși spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte urmatoarele:
să facă referiri doar în limba romana despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienti/ Cumpărători;
să nu publice pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Utilizatorii/ Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.[u5]
13. CONFIDENȚIALITATE
13.1. MULIEBRITY SRL este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, email, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
13.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
– Înregistrarea și confirmarea comenzii;
– Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
– Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat;
13.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate(link către Politică) și Politica de cookies (link către Politica de cookies).
14. RĂSPUNDERE
14.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorulîși asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prinintermediul Contului său.
14.2. Prin crearea Contului și/ sau utilizarea Conținutului și/ sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptăîn mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicatăîn cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
14.3. Vânzătorulîși rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
14.4. Clienții/ Cumpărătorii își asumăîntreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/ Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintăinteresele acestuia.
14.5. Vor fi considerate tentativa de fraudă sau fraudă următoarele acțiuni asupra website-ului, conținutului acestuia sau asupra MULIEBRITY SRL:
- accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/ Client/ Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
- alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondență expediată prin orice mijloc de comunicare de către MULIEBRITY SRLcătre Utilizator/ Client/ Cumpărător;
- afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul www.muliebrity.ro;
- accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către MULIEBRITY SRL către Utilizator/ Client/ Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
- În oricare din situațiile de mai sus, MULIEBRITY SRL își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere îninstanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
- De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/ Cumpărătorulîși dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.
15. LITIGII
15.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/ Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
16. CONTACT
16.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre MULIEBRITY SRL, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact@muliebrity.ro sau la numărul de telefon: 0758 618 397, de marți până vineri, în intervalul orar: 11:00 – 19:00.