POLITICA DE LIVRARE

Livrarea produselor sub marca MULIEBRITY SRL (de către MULIEBRITY SRL) se face în format fizic transmise via compania de curierat sau Poșta Română.

Alegeți produsul dorit si apăsați butonul „Adaugă în coș”. Introduceți datele de livrareși alegeți metoda de plată: online cu card bancar sau ramburs. Vă rugăm să completați formularul de comandă corect și să indicați persoana fizică sau juridică către care se va face facturarea și livrarea.

Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul achiziționat vor fi transmise via e-mail.

Dacă alegeți plata online, bifați opțiunea „Mobil Pay” si veți fi redirecționat către procesatorul de plăți Netopia, unde veți introduce datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți, veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de Netopia.

MULIEBRITY SRL nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră.

Dacă tranzacția s-a finalizat cu succes, veți fi redirecționat înapoi pe site-ul www.muliebrity.ro, unde veți primi detalii legate de accesul la produsul achiziționat.

Livrarea coletelor se face prin FanCourier sau prin Poșta Română.

Livrarea se va face în termen de 45 de zile lucrătoare, în funcție de produs. Astfel, rochiile de seară, comandate prin opțiunea de precomandă vor fi livrate în termen de 45 de zile lucrătoare, rochiile de cocktail vor putea fi livrate în termen de 45 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea produsului, complexitatea materialului și numărul de comenzi în lucru a MULIEBRITY SRL. Pentru opțiunea de precomandă, este foarte important ca clienții să anunțe MULIEBRITY SRL cu privire la data evenimentului unde doresc să poarte produsul, pentru ca societatea să poată onora la timp comanda. Modelele comandate pe mărimea disponibilă pe site, vor putea fi livrate în termen de 1-7 zile lucrătoare.

Livrarea se va face în termen de 1-7 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică/ prin intermediul e-mail-ului a comenzii și a disponibilității stocului.

Toate modificarile aduse unui model implica un cost suplimentar – modificare culoare/ detalii/ lungime etc. (solicita o cerere pe WhatsApp +40758618397 sau completează formularul din secțiunea Contact).

Costul transportului este de aproximativ 29 lei pentru produsele sub 1000 lei.Transportul este gratuit pentru comenzi egale sau peste 1000 lei. De asemenea, dacă livrarea necesită km extra, costul livrării unui colet poate să fie peste acest cost standard.

Costul transportului în afara României este suportat de client și livrarea se realizează prin Poșta Română.

Pentru detalii sau întrebări despre livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@muliebrity.ro sau la numărul de telefon: 0758 618 397, de marți până vineri, în intervalul orar: 11:00 – 19:00.

POLITICA DE RETUR

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv.

Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe www.muliebrity.ro va trebui să contactați MULIEBRITY SRL prin email la comenzi@muliebrity.ro sau telefonic la 0758 618 397.

Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail în maxim 3 zile lucrătoare.

Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 14 zile de la data plasării comenzii.

Produsele returnate trebuie să se regăsească în starea în care au fost primite de către Client.

Nu este acceptat returul și schimbul produselor comandate prin precomandă, a celor personalizate și a celor retușate. Pentru celelalte tipuri de produse, se acceptă returul și schimbul în limita stocului disponibil.

Costul transportului în cazul returului produselor este suportat în totalitate de către client.

Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către MULIEBRITY SRL se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de cumpărare, prin aceeași metodă de plată aleasă de Client.

În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau incomplete, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania noastră are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea, sau dacă datorită acestor neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor, restituind Clientului o sumă proporțională cu aceste neconformități.

Pentru detalii sau întrebări despre returul produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@muliebrity.ro sau au la numărul de telefon: 0758 618 397, de marți până vineri, în intervalul orar: 11:00 – 19:00.